Laupäev, 21 Aprill 2018

Massaaž

 
Teenindajad Maie, Blanka, Piret ja Helen
 

Klassikaline massaaž
Klassikaline massaaž on tuntuim stressileevendus- ja pingemaandusviis. Kiirendab ainevahetust, taastab kaotsi läinud energia ja loob täiusliku rahuolu.

Ravimassaaži võib teha, vastavalt kliendi soovidele ja vajadustele, kas üksikutele kehaosadele või kogu kehale.

Toime, näidustused:
  • lõdvestab valulikke ja pinges lihaseid
  • kiirendab ainevahetust
  • aktiveerib lümfiringet
  • puhastab organismi jääkainetest
  • parandab verevarustust
  • toimib lõõgastavalt nii vaimse kui füüsilise ülepinge korral
  • massaažikuuri järgselt suureneb organismi vastupanuvõime haigustele
Vastunäidustused:
  • rasked südame-, neeru ja kopsuhaigused
  • pahaloomulised kasvajad
  • põletikulised haigused
  • nakkushaigused
  • hüübimishäired
  • veenilaiendid ja -põletikud
 
Teenus Kestus EUR
Klassikaline tasakaalustav massaaž 50 min. / 80 min. 33 / 40
 
 


Maie Peterson

 
Massöör

mai [ät] mail.ee


+372 555 94566


Blanka Jaansalu

www.blanka.ee
Massöör, laserravi, püsimeigimeister ja koolitaja, Spa omanik
 
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Broneeri aeg online: http://privileg.salon.life/
+372 562 57122
 

Blanka teeb lisaks järgmisi hooldusi:
 
Teenus Kestus EUR
 Koolilaste kuni 18a. massaaž 20 min 10
 Seljamassaaž koos individuaalse konsultatsiooniga 30 min. 25
Kupumassaaž 1 kord/ 6 x / 10 x 50 min. 33/180/250
 Tai jalamassaaž 1x / 6x / 10 x 50 min. 33/180/250
Lümfimassaaž 20 min.
   50 min.
15
   33/180/250
 Lomi lomi massaaž 1h 20 min 45
 Antitselluliitmassaaž 1x /6x / 10x 50 min 33/180/250
 Näo-, kaela- ja dekolteemassaaž 25 min. 15
 Näomassaaž , koorimine, mask 50 min. 55
 Aromatouch (Aroomimassaaž) 40-45 min 35


 

Teenus Kestus EUR

Lomi lomi massaaž

Lomi Lomi tuleb Havailt ja Lomi tähendabki massaaži, aga Havail on tavaks, et kui midagi on eriti püha, tuleb seda kaks korda öelda ja Lomi Lomi massaaž on palju enamat kui lihtsalt massaaž. See on armastav ühendus massaaži praktiku ja kliendi vahel vallutades aistingutega kogu meele.
Intuitiivsed liigutused, hingamine, rütm ja teadvustatud kavatsus pikkade voolavate liigutustega üle kogu keha maandab, energetiseerib ja mõjub sügavuti tervendavalt nii vastuvõtjale kui ka laeb samaaegselt energiaga massaaži tegijat.
Lomi Lomi massaaž algab ja lõpeb palvega – taotlusega inimese tervendamiseks ja joondamiseks tema kõige kõrgemaks hüvanguks.
Füüsilisel tasandil mõjub Lomi lomi massaaž lihaseid lõdvestavalt, vere-ja lümfiringet ergutavalt ning paraneb kõikide organite ja immuunsüsteemi töö.

 

1,5 h 45

Istuv eluviis kahjustab lülisammast

Massöör- füsioterapeut  leiab, et lülisamba rinnalülidel on tõsiseid raskusi üha enam süveneva istuva eluviisiga toimetulekuga, valmistades meile ette probleeme ajaks, mil oleme vanemaks saanud. Rinnalülid on juba lülisamba vähima liikumisega piirkond, kuna sellel on kanda oluline rinnakorviga seotud stabiliseeriv ja kaitsev ülesanne.

Lülisamba rinnaosa omabki väikest loomulikku kõverust või küüru ehk küfoosi. Kuid moodne lösutamise haigus – pikaajaline kössis ja küürus istumine mängukonsoolide, arvutite, telerite, taskuarvutite ja mobiiltelefonide taga – viib vananedes, kui lülisamba rinnaosa jäigastuma hakkab, küürselgsuse tekkeni.

Massöör- fisioterapeut koputab sportlikele inimestele südamele, et nemadki pole sellele probleemile immuunsed. Isegi täisprofessionaalsed sportlased veedavad märkimisväärselt pikki perioode tavaliselt moel lõõgastudes – küürutades arvuti taga või lösutades teleri ees. Riskigruppi kuuluvad kindlasti professionaalsed jalgratturid ja triatleedid nende treenimisasendi tõttu.

Mis ma selle vastu teha saan?
Istudes arvuti või teleka ees, tee iga tunni järel 5-10 kordust lihtsat rinnalülide liikuvuse harjutust:
1. Pane käed kukla taha sõrmseongusse, lase pea ja küünarnukid ette rippu.
2. Seejärel vii pea kuklasse ja küünarnukid taha. Siruta tugevalt selga, suru pea kuklasse ja küünarnukid taha suunas.
3. Hoia paar sekundit pinget ja seejärel alusta harjutust uuesti.
4. Hoia alaselg kogu harjutuse vältel tihedalt vastu seljatuge.

Kord päevas tee kummagi poolega 10 kordust lülisamba rinnaosa liikuvust taastavat harjutust:
1. Lasku neljakäpuli ja pane üks käsi kukla taha.
2. Langeta tõstetud käe küünarnukk ja pea võimalikult alla ja tõsta tagasi üles.
3. Ülemises asendis suru küünarnukki taha üles ja hoia hetkeks pinget